Selasa, 07 Juli 2015

Harga Tiket Bus Lorena

Harga Tiket Bus Lorena - Pada tahun 1970, Lorena Pengangkutan telah diasaskan oleh Encik G.T. Soerbakti dan mula menjalankan pendek jarak perkhidmatan pengangkutan perniagaan dengan bergantung kepada dua unit Mercedes Benz bas berkhidmat laluan antara bandar-bandar, iaitu Bogor - Jakarta PP. Kemudian pada tahun 1984, laluan jarak jauh telah dibuka, iaitu Jakarta - Surabaya PP, diikuti dengan bandar-bandar lain di Jawa, Madura, Bali dan Sumatera. Harga Tiket Bus Lorena kini mempunyai lebih daripada 500 unit bas yang semuanya digunakan Mercedes Benz untuk berkhidmat lebih daripada 60 bandar di Indonesia.

Lorena Kumpulan pada tahun 1989 untuk mengembangkan perniagaannya dengan menubuhkan Sdn. Ryanta Mitra Karina biasanya dipanggil "Karina" Harga Tiket Bus Lorena juga terlibat dalam bas pengangkutan awam Inter-City Inter-Provinsi (AKAP) yang berkhidmat laluan Jakarta, Surabaya, Malang, Madura dan Denpasar itu.

Harga Tiket Bus Lorena -Karina komited untuk berkhidmat kepada orang ramai menggunakan pengangkutan bas awam Inter-City Inter-Provinsi (AKAP) serta ikhlas memberikan perkhidmatan yang terbaik dan motto perniagaan yang kepuasan pelanggan, iaitu: PESAKIT, sopan dan SMILE.

info selengkapnya : http://www.antarapost.com/2015/07/harga-tiket-bus-lorena-terbaru.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar